FAQ
Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów
- Czy zabezpieczacie modele aby nie uległy w transporcie uszkodzeniu ???
Tak, każde złożone w naszym internetowym sklepie modelarskim zamówienie jest zabezpieczane zewnętrznym opakowaniem ochronnym.
Dodatkow każda paczka jest ubezpieczona - więc jeżeli w obecności kuriera zostanie stwierdzone uszkodzenie przesyłki należy sporządzić "protokół szkody" i w błyskawiczym czasie załatwimy reklamacje.
- Czy możecie sprowadzić model który macie ze statusem brak ???
Tak, możemy zamówić pod klienta model lub modele których nie posiadamy od ręki - jeżeli nasi dostawcy je mają kwestia przerzucenia takiego towaru na nasz magazyn to z reguły 1-2 dni robocze, trochę gorzej wygląda to w sytuacji gdy i nasz dostawca nie ma danego modelu bo wówczas albo czekamy na regularną dostawę od producenta lub nie daj boże na wznowienie produkcji - co może być trudne do ustalenia.
- Czy jest możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia na modele ??
Jest możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia - ale po wcześniejszym dokonaniu płatności. Odbiory są w zaprzyjaźnionej z naszym sklepem modelarskim firmie w Babicach koło Oświęcimia. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go wyślemy informację na podany w zamówieniu adres e-mail, że zamówione produkty są już do odbioru oraz dokładny adres sklepu i godziny w jakich można odebrać zamówienie.
- Czy by złożyć zamówienie w internetowym sklepie modelarskim Modeledo trzeba się rejestrować ??
Nie, rejestracja nie jest potrzebna by złożyc zamówienie. Jednakże zarejestrowanie się i założenie konta w naszym sklepie modelarskim wpływa na rabaty i promocje jakie otrzymują zarejestrowani użytkownicy a także pozwala na wgląd w historię swoich zamówień a przy składaniu kolejnych zamówień nie będzie konieczności ponownego wypełniania wszystkich danych w koszyku.
- Jaki jest koszt wysyłki kilku modeli do sklejania ???
Wszystkie zakupione u nas modele wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej: InPost, DHL, DPD, UPS lub FedEx, koszt wysyłki kilku modeli wyliczany jest w koszyku wg wagi gabarytowej produktów, ponieważ w ten sposób firmy kurierskie ustalają ceny wysyłek. Cennik kosztu wysyłek znajduje się tutaj: KOSZTY WYSYŁEK
- Chcę kupić model ale nie da się go wrzucić do koszyka - dlaczego ??
Jeżeli dochodzi do takiej sytuacji to oznacza iż model lub inny produkt który zamierza się kupić jest u nas niedostępny w magazynie, do koszyka można wrzucić tylko i wyłącznie modele i produkty które mamy fizycznie w naszym magazynie.
- Kiedy wysyłacie zamówienie ???
Wszystko zależy od formy płatności jaką wybierze klient.
A. Jeżeli przedpłata jest dokonana za pośrednictwem Przelewy24 lub PayPal to jeśli wpłata nastąpi zanim dany kurier przyjedzie po paczki, wysyłka jest nadana jeszcze tego samego dnia roboczego.
B. Jeżeli wybrana jest forma płatności za pomocą zwykłej wpłaty na konto wówczas gdy środki zaksięgują się na naszym koncie i ma to miejsce do godziny 12:00 każdego dnia roboczego - wówczas jeszcze w tym samym dniu wysyłamy paczkę (dotyczy wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL).
C. Jeżeli klient wybiera pobranie ( dotyczy to tylko i wyłącznie przesyłek realizowanych na terenie RP ) wówczas paczka jest wysyłana po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia przez obsługę internetowego sklepu modelarskiego Modeledo.pl
- Czy każdy model oferowany w sklepie modelarskim zawiera klej i farby ???
Nie, w 99% ofert modeli do sklejania klej i farbki należy zakupić dodatkowo, owszem są w naszej ofercie tak zwane zestawy modelarskie które z reguły posiadają klej modelarski i zestaw kilku podstawowych farbek do pomalowania modelu - są te produkty wyraźnie odznaczone w kategorii zestawów modelarskich.
- Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?
Tak, złożone zamówienie można zmienić wysyłając do nas maila z prośbą o zmiany - dotyczy to zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane / wysłane. Najlepiej wysłać do nas informację zwrotną na otrzymany mail "Potwierdzenie złożenia zamówienia" i podać co ma być zmienione, np. sposób płatności i wysyłki, ilość danego produktu, dołożenie lub usunięcie towaru.
- Złożyłem błędne zamówienie, jak je anulować?
Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na podany w zamówieniu adres anulowanie zamówienia jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia należy bezzwłocznie skontaktować się z nami za pomocą maila ([email protected]) lub telefonu (732 606 696).
- Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego można wrzucić produkty, nad którymi się jeszcze zastanawiasz. Do przechowalni można wrzucić każdy produkt znajdujący się w sklepie za pomocą przycisku z serduszkiem "do przechowalni"
Produkty, które zostają wrzucone do przechowalni można obejrzeć wchodząc w "Schowek", który znajduje się w górnym prawym rogu strony:
Uwaga: trzeba pamiętać, że produkty wrzucone do przechowalni / schowka nie gwarantują dostępności produktów - jeśli ktoś inny w międzyczasie dokona zakupu takiego produkty, jego status dostępności się zmieni!
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informację o postępnie realizacji zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, to po zalogowaniu się do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach.
- Co to jest powiadomienie mailowe?
W przypadku kiedy dany produkt ma status "Brak" możliwe jest podanie adresu mailowego i dzięki temu system automatycznie wyśle wiadomość mailową na podany adres gdy produkt zmieni status na "Dostępny w magazynie". Powiadomienie mailowe daje również możliwość otrzymywania informacji kiedy pojawi się nowy produkt w kategorii danego produktu lub nowy produkt danego producenta:
- Nie mogę złożyć zamówienia, wyświetla się komunikat "adres @ jest już zajęty" co to oznacza?
W przypadku kiedy pojawia się taki komunikat, oznacza to, że założył Pan już kiedyś u nas konto i użył do tego właśnie tego maila. W takim przypadku należy się zalogować do swojego konta w naszym sklepie. Jeśli nie pamięta Pan hasła można skorzystać z funkcji "Przypomnij hasło" - wystarczy wtedy podać adres mailowy i system wyśle na ten adres nowe hasło i wskazówka jak dalej postępować. Aby się zalogować należy znać oprócz hasła swój login. Jeśli mimo to jest problem z zalogowaniem lub nie pamięta Pan swojego loginu to prosimy wysłać do nas wiadomość na [email protected] a indywidualnie zajmiemy się problemem i pomożemy odblokować konto.
- Gdzie mogę znaleźć kod rabatowy?
Warto śledzić nasz profil na Facebook gdzie zamieszczamy różne posty w tym również te informujące o akcjach promocyjnych i różnych kodach rabatowych, dzięki którym zakupy w naszym internetowym sklepie modelarskim mogą być jeszcze tańsze.
- Złożyłem zamówienie ale nie dostałem potwierdzenia, dlaczego?
Może być kilka powodów:
1. Zamówienie nie zostało dokończone - należy sprawdzić czy kliknięto "Zamawiam i płacę", system wtedy wysyła automatycznie potwierdzenie złożenia zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail.
2. Podano nieprawidłowy adres mailowy - może zdarzyć się tak, że podczas składania zamówienia omyłkowo wpisał Pan nieprawidłowy adres e-mail i wtedy system przyjmie zamówienie ale nie będzie w stanie wysłać potwierdzenia.
3. Skrzynka pocztowa uznała "potwierdzenie złożenia zamówienia" wysłane automatycznie przez nasz sklep jako SPAM.
Najlepszym rozwiązaniem na rozwianie wątpliwości jest wykonanie telefonu do naszego sklepu lub wysłanie wiadomości na [email protected], sprawdzimy czy zamówienie na Pana dane zostało złożone i poprawimy adres e-mail (w przypadku błędnego) aby dostawał Pan kolejne maile z informacjami dotyczącymi realizacji zamówienia.