Tanks models in scale 1/35

Pz.Kpfw.VI Sd.Kfz.182 Tiger II Henschel Zimmerit 84531

Dziś propozycja z oferty firmy Hobby Boss - plastikowy model niemieckiego czołgu Pz.Kpfw. VI Sd.Kfz. 182 Tiger II (Henschel 1944) z Zimmerit-em do sklejania. Model wykonany w skali 1/35. Nr katalogowy 84531

Index: 84531
EAN: 6939319245311
Manufacturer: Hobby Boss

Status: in stock
Towar dostępny od ręki w naszym magazynie, z reguły następnego roboczego dnia może być u Ciebie.
Availability: 1
28,85 EUR 33,18 EUR
Lowest price in the last 30 days: 25,51 EUR
Number of

Model Panzerkampfwagen VI Sd.Kfz.182 Tiger II - Henschel 1944 Production - with Zimmerit

Hobby Boss - nr. 84531 - scale 1:35

Niemiecki czołgu Pz.Kfz.VI Sd.Kfz.182 Tiger II (Henschel 1944) z Zimmerit-em.

Plastikowy model czołgu do sklejania i pomalowania.

Klej modelarski do plastiku, klej cyjanoakrylowy (do elementów fototrawionych) oraz farby należy dokupić dodatkowo - model ich nie zawiera.

Model z firmy Hobby Boss nr katalogowy 84531 wykonano w skali 1/35.

Długość modelu czołgu PZ VI to ok. 290 mm, szerokość ok. 107 mm.

Ilość elementów: ok. 900.

Model czołgu Panzer VI Tiger II zawiera m.in.:

- zimmerit,

- elementy fototrawione,

- plastikowe gąsienice,

- kalkomanie.

Na początku października 1942 r. dokonano przeglądu planów produkcji VK 45.03. Początkowo dostarczono dwa projekty: jeden Henschel i jeden Porsche. Oba wykorzystywały konstrukcję wieży z Krupp; główne różnice dotyczyły konstrukcji kadłuba, skrzyni biegów i zawieszenia.
Wersja Henschela wykorzystywała konwencjonalną konstrukcję kadłuba ze skośnym pancerzem przypominającym układ czołgu Panther. Miał zamontowany z tyłu silnik i wykorzystywał dziewięć nakładających się kół jezdnych na stronę, zamontowanych na poprzecznych drążkach skrętnych, w podobny sposób jak oryginalny Tiger. Aby uprościć konserwację, koła zachodziły raczej na siebie, niż na przekładnię, tak jak w przypadku Tygrysa.
Henschel wygrał kontrakt, a wszystkie Tiger II zostały wyprodukowane przez firmę. W pojazdach produkcyjnych zastosowano dwie konstrukcje wieżyczek. Początkowy projekt jest czasami myląco nazywany "wieżyczką Porsche" z powodu przekonania, że ​​został zaprojektowany przez Porsche dla ich prototypu. W rzeczywistości ta wieża była po prostu początkowym projektem Kruppa dla obu prototypów. Ta wieża miała zaokrąglone z przodu i stromo nachylone boki, z trudnym do wytworzenia zakrzywionym wybrzuszeniem po lewej stronie wieży, aby pomieścić kopułę dowódcy. Pięćdziesiąt wczesnych wież zostało zamontowanych na kadłubie Henschela i użyte w akcji. Bardziej rozpowszechniona wieża "produkcji", zwana niekiedy wieżyczką "Henschel", została uproszczona za pomocą płaskiej powierzchni, bez pułapki zastrzykowej (utworzonej przez zakrzywioną powierzchnię wieżyczki początkowej), mniej stromo nachylonych boków i bez wybrzuszenia dla kopuła dowódcy.
Układ jezdny zastosowany w podwoziu Tiger II był unikatowy, który wykorzystywał naprzemienne łączniki "kontakt buta" i "łącznika" - łącznik stopki stykowej miał parę poprzecznych metalowych prętów stykających się z podłożem, podczas gdy łączniki nie miały kontaktu z ziemią.
      Tiger II został opracowany pod koniec wojny i wykonany w stosunkowo niewielkiej liczbie. Jak wszystkie niemieckie czołgi, miał silnik benzynowy. Jednak ten sam silnik zasilał znacznie lżejsze czołgi Panther i Tiger I. Tygrys II był słabo zasilany, podobnie jak wiele innych ciężkich czołgów II Wojny Światowej, i zużywał dużo paliwa, którego już brakowało.
Your data
Term:II wojna światowa
Assembly:Model to be glued
Type:Plastic model
Nationality:Niemcy
Scale:Skala 1:35

Based on 0 opinions

generally

Add new comment

Customers who bought this product also purchased

Recommended products