Paint Sets
Early US Navy and USMC Paint Set Hataka AS53 6x17ml
Index: HTK-AS53
EAN: 5902288752181
Manufacturer: Hataka
Status: out of stock, ask about the possibility of ordering
Tego towaru obecnie nie mamy w naszym magazynie
Availability: 0
Tego towaru obecnie nie mamy w naszym magazynie
Availability: 0
12,22 EUR
14,46 EUR
Lowest price in the last 30 days: 12,17 EUR
Early US Navy and USMC Acrylic Paint Set 6x17ml - Red Line optimised for airbrush
Hataka - nr. AS53
Zestaw akrylowych farb modelarskich (na bazie wody) zawiera standardowe kolory kamuflażu amerykańskich samolotów morskich od 1919 do 1942 roku.
Farby zoptymalizowane do użytku z aerografem.
W zestawie z polskiej firmy Hataka nr AS53 znajduje się 6 farb o pojemności 17 ml w następujących kolorach:
HTK-A078 - Aluminium - Standardowy kolor samolotów Marynarki Wojennej USA od 1919 r. Do końca 1940 r. (Po raz pierwszy stosowany tylko na elementach tkaninowych, od połowy lat 30. XX wieku także na częściach metalowych)
HTK-A050 - Light Grey - FS36495, najlepiej pasujący do ANA 512 „Naval Aircraft Grey” sprzed 1943 r., Używany do malowania metalowych części samolotów US Navy do połowy lat 30. XX wieku
HTK-A066 - Insygnia (Orange) Yellow - ANA 506 „Pomarańczowy Żółty”, stosowany od 1925 r. Do końca 1940 r. Do malowania powierzchni górnego skrzydła samolotu amerykańskiej marynarki wojennej (cecha wysoka)
HTK-A048 - Light Gull Grey - FS36440, najlepiej pasuje do ANA 602 „NS Jasnoszary”, ogólny (od 01/1941) i spodni (od 10/1941) kolor samolotów Marynarki Wojennej USA
HTK-A218 - Blue Grey - FS35189, najlepiej pasujący do ANA 603 „NS Sea Grey / Blue Grey”, stosowany od 10/1941 do początku 1943 r. Na górnych powierzchniach samolotów Marynarki Wojennej USA
HTK-A030 - European I Grey - FS36081, najlepiej pasujący do ANA 513 „Engine Grey” sprzed 1943 r., Używany do malowania silników samolotów i innych elementów US Navy
Wymiary opakowania zestawu farby Hataka AS53:
18,5 x 8,5 x 2,5 cm.
Your data | |
Pojemność: | 17ml |
Typ farby: | akrylowe |
Linia farb: | Hataka Red Line |