Wooden trams & trains

OcCre 53005 Lisboa Wooden Tram 1/24

Index: 53005
EAN: 8436032423692
Manufacturer: OcCre

Status: in stock
Towar dostępny od ręki w naszym magazynie, z reguły następnego roboczego dnia może być u Ciebie.
Availability: 1
127,88 EUR 147,06 EUR
Lowest price in the last 30 days: 127,88 EUR
Number of

Model Lisbona wooden tram

OcCre 53005 scale 1/24

Drewniany model tramwaju Lizbona do sklejania i pomalowania w skali 1:24 G-45 z firmy OcCre nr katalogowy 53005. 

Klej do drewna, farby, narzędzia, podstawkę należy dokupić dodatkowo - model ich nie zawiera.

Wymiary modelu: długość (z odbierakiem prądu) 360 mm, szerokość 100 mm, wysokość 160 mm, wysokość (z odbierakiem prądu) 220 mm.

Stopień trudności: średni / medium.

Model posiada m.in.:

- laserowo wycięte elementy,

- elementy metalowe,

- elementy drewniane,

- instrukcję "krok po kroku" w oparciu o poszczególne etapy budowy.

Do modelu można jeszcze dokupić dodatkowo: oświetlenie LED OcCre 55010, podstawkę OcCre 55100.

Poddaj się dreszczykowi emocji i daj się ponieść epoce, w której te wspaniałe tramwaje krążyły po ulicach.

Tramwaj ten był pierwotnie częścią serii 701/735 firmy Compañía de Carris de Ferro de Lisboa, która budowała je w latach 1936-1940. Tramwaje te były uważane za najbezpieczniejsze w Lizbonie, ponieważ były wyposażone we wzmocniony układ hamulcowy i były używane na liniach obejmujących najtrudniejsze trasy, takie jak 12, 25 lub 28, z rampami do 12%, które były również najbardziej stromymi zboczami na świecie dla prostych linii tramwajowych.

Tramwaj był wyposażony w pięć rodzajów hamulców: pneumatyczny, mechaniczny, elektryczny, elektromagnetyczny ze szczękami i mechaniczny ze szczękami. Każdy tramwaj był również wyposażony w dwa potężne silniki elektryczne Metropolitan Vickers o mocy 45 KM i wózek typu Brill 21-E, zbudowany przez Maley & Tauton.

Nadwozie jest standardowym typem lizbońskim, opartym na amerykańskich projektach Brill, a jego najbardziej charakterystyczną cechą jest ostro wygięty dach. Tramwaj zachował swoją oryginalną konstrukcję do lat 1985-1987, kiedy to seria została zreformowana i dostosowana do jednego kierowcy / konduktora, zainstalowano pneumatycznie sterowane drzwi wraz z migającymi światłami, a drzwi od strony ulicy zostały zamknięte. Po 1995 roku oryginalne tramwaje zaczęto stopniowo zastępować przebudowanymi tramwajami serii 500, chociaż pewna liczba jednostek była utrzymywana w stanie operacyjnym do usług czarterowych i okazjonalnych podmian na regularnych liniach.

Your data
Assembly:Model to be glued
Type:Wooden model
Scale:Skala 1:24

Based on 0 opinions

generally

Add new comment