Drewniane tramwaje i pociągi

OcCre 53005 Lizbona tramwaj model drewniany 1/24

Indeks: 53005
EAN: 8436032423692
Producent: OcCre

Status: dostępny od zaraz
Towar dostępny od ręki w naszym magazynie, z reguły następnego roboczego dnia może być u Ciebie.
Ilość sztuk: 1
530,71 PLN 610,31 PLN
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 530,70 PLN
Ilość

Model Lisbona wooden tram

OcCre 53005 scale 1/24

Drewniany model tramwaju Lizbona do sklejania i pomalowania w skali 1:24 G-45 z firmy OcCre nr katalogowy 53005. 

Klej do drewna, farby, narzędzia, podstawkę należy dokupić dodatkowo - model ich nie zawiera.

Wymiary modelu: długość (z odbierakiem prądu) 360 mm, szerokość 100 mm, wysokość 160 mm, wysokość (z odbierakiem prądu) 220 mm.

Stopień trudności: średni / medium.

Model posiada m.in.:

- laserowo wycięte elementy,

- elementy metalowe,

- elementy drewniane,

- instrukcję "krok po kroku" w oparciu o poszczególne etapy budowy.

Do modelu można jeszcze dokupić dodatkowo: oświetlenie LED OcCre 55010, podstawkę OcCre 55100.

Poddaj się dreszczykowi emocji i daj się ponieść epoce, w której te wspaniałe tramwaje krążyły po ulicach.

Tramwaj ten był pierwotnie częścią serii 701/735 firmy Compañía de Carris de Ferro de Lisboa, która budowała je w latach 1936-1940. Tramwaje te były uważane za najbezpieczniejsze w Lizbonie, ponieważ były wyposażone we wzmocniony układ hamulcowy i były używane na liniach obejmujących najtrudniejsze trasy, takie jak 12, 25 lub 28, z rampami do 12%, które były również najbardziej stromymi zboczami na świecie dla prostych linii tramwajowych.

Tramwaj był wyposażony w pięć rodzajów hamulców: pneumatyczny, mechaniczny, elektryczny, elektromagnetyczny ze szczękami i mechaniczny ze szczękami. Każdy tramwaj był również wyposażony w dwa potężne silniki elektryczne Metropolitan Vickers o mocy 45 KM i wózek typu Brill 21-E, zbudowany przez Maley & Tauton.

Nadwozie jest standardowym typem lizbońskim, opartym na amerykańskich projektach Brill, a jego najbardziej charakterystyczną cechą jest ostro wygięty dach. Tramwaj zachował swoją oryginalną konstrukcję do lat 1985-1987, kiedy to seria została zreformowana i dostosowana do jednego kierowcy / konduktora, zainstalowano pneumatycznie sterowane drzwi wraz z migającymi światłami, a drzwi od strony ulicy zostały zamknięte. Po 1995 roku oryginalne tramwaje zaczęto stopniowo zastępować przebudowanymi tramwajami serii 500, chociaż pewna liczba jednostek była utrzymywana w stanie operacyjnym do usług czarterowych i okazjonalnych podmian na regularnych liniach.

Podstawowe
Montaż:Model do sklejania
Typ:Model drewniany
Skala:Skala 1:24

Na podstawie 0 opinii

ogólnie