732 606 696 info@modeledo.pl

Zestawy do sklejania skala >72

Heller 56789 Zestaw z farbami Autobus paryski TN6 C2

Promocja
Heller 56789 Zestaw z farbami Autobus paryski TN6 C2
ocena ocena ocena ocena ocena
Cena: 260,48 PLN 211,77 PLN netto
Stara cena: 287,95 PLN 234,11 PLN netto
Producent: Heller
Status: dostępny od zaraz Towar dostępny od ręki w naszym magazynie, z reguły następnego roboczego dnia może być u Ciebie.
Wysyłka: 14,00 PLN (przedpłata) 17,00 PLN (pobranie)
Opis

Starter Kit - Autobus Parisien TN6 C2

Heller - nr. 56789 - scale 1:24

Zestaw modelarski z farbami, klejem i pędzelkiem - paryski autobus TN6 C2.

Plastikowy model do sklejania i pomalowania.

Klej modelarski, farby i pędzelek znajdują się w zestawie.

Zestaw podarunkowy z firmy Heller nr katalogowy 56789 wykonano w skali 1/24.

Model posiada m.in.: klej modelarski do plastiku, 5 farb, pędzelek, kalkomanie.

Wymiary modelu: długość ok. 394 mm.

Ilość elementów: 198.

Wymiary opakowania modelu do sklejania Heller 56789 :

45,5 x 31 x 10 cm.

Kilka ciekawostek:
To na początku lat trzydziestych, po wycofaniu z eksploatacji tramwajów paryskich i podmiejskich, powstały pierwsze autobusy serii „TN”. Postęp, jaki dokonał się w przemyśle samochodowym, zwłaszcza w dziedzinie opon, umożliwił zaprojektowanie autobusów mogących pomieścić pięćdziesiąt lub więcej osób. Autobusy serii „TN” zostały wyposażone w 4-cylindrowe silniki o mocy 58 KM (TN.4) i 6-cylindrowe o mocy 94 KM (rodzina TN.6). TN.4A był używany na krótkich i średnich trasach na płaskich terenach, podczas gdy mocniejszy TN.6 był używany na długich trasach podmiejskich i na bardzo pagórkowatych trasach, takich jak Montmartre, Ménilmontant i Belleville. TN.6A i TN.6C miały identyczny wygląd, jedyną zauważalną różnicę stanowiły koła, które w TN.6A miały felgi z pełnymi środkami, podczas gdy TN.6C miało zdejmowane felgi, zwane „felgami artyleryjskimi”. Ogromna elastyczność użytkowania TN.6C była legendarna wśród kierowców. W czasie wojny autobusy te były wyposażone w system generowania gazu węglowego Imber lub Gohin - Panhard. Po wojnie główną modyfikacją dokonaną w TN.6 było zamknięcie kabiny kierowcy, tak aby zapewnić mu minimum komfortu w miesiącach zimowych. Wymiana autobusów „TN” rozpoczęła się w 1960 r., a ostatni wycofano w 1969 r., trzydzieści osiem lat po uruchomieniu pierwszego.

Parametry
Podstawowe
Narodowość:Francja
Montaż:Model do sklejania
Typ:Model plastikowy
Skala:Skala 1:24
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy