Dostawa przed świętami

Czy zamówienie dotrze do mnie przed świętami??

To jedno z najczęściej zadawanych pytań naszych klientów. Odpowiadamy: TAK. Ale ważne jest aby nie zwlekać na ostatnią chwilę. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane tego samego lub następnego dnia roboczego. Niestety, czym bliżej świąt tym większe prawdopodobieństwo, że firmy kurierskie będą miały małe opóźnienia związane z większą ilością paczek do dostarczenia.

Produkty ze statusem "w magazynie" / "in stock" mamy w naszym magazynie, więc bardzo szybko możemy je wysłać do klienta co nas wyróżnia wśród konkurencji.

Mamy również sklep stacjonarny - w ostatnim tygodniu przed świętami, tj. 19.12.22 - 22.12.22 będziemy realizować wyłączie zamówienia złożone przez internet - wysyłka i odbiory osobiste w sklepie (nasz sklep znajduje się w Babicach koło Oświęcimia), więc jeśli masz blisko to możesz wybrać taką właśnie opcję przy składaniu zamówienia. Odbiory w tych dniach będą możliwe w godz. 9:00-14:00 po otrzymaniu informacji o przygotowanym zamówieniu. 

UWAGA: w piątek 23.12.22 sklep stacjonarny będzie zamknięty - w tym dniu nie będzie ani odbiorów ani wysyłek zamówień internetowych!

Co zrobić żeby szybciej paczka została od nas wysłana? 

1. Wybór kuriera - kurierzy z różnych firm odbierają nasze przesyłki o różnych godzinach. Najwcześniej odbiera paczki firma kurierska DPD, później InPost i DHL - w związku z tym jeśli składasz zamówienie rano (w okresie przedświątecznym mamy na myśli do godz. 10:00)  i chcesz aby tego samego dnia paczka do Ciebie została nadana to lepiej wybierz paczkomat InPost, kuriera InPost lub kuriera DHL.

2. Sposób płatności: najlepiej wybrać szybką płatność przez Przelewy24 - wtedy już po chwili pieniądze są na naszym koncie i możemy pakować zamówienie lub przelew na konto (jeśli masz konto w banku PKO BP). Jeśli masz konto w innym banku to wyślemy paczkę dopiero gdy pieniądze się przeksięgują. 

3. Doręczenia kurierskie najczęściej są w godz. 8:00 - 16:00 (oczywiście w okresie przedświątecznym mogą być nieco inne ze względu dużą ilość przesyłek), jeśli w tym czasie pracujesz to lepiej jako adres dostawy podaj adres swojej pracy wraz z nazwą (tak aby kurier łatwiej mógł dostarczyć przesyłkę) a najlepiej (jeśli wielkość paczki na to pozwala) wybierz dostawę do paczkomatu.

Po złożeniu zamówienia zawsze należy sprawdzić czy przyszedł na adres mailowy nasz systemowy mail "potwierdzenie złożenia zamówienia" - jeśli nie to koniecznie trzeba się z nami skontaktować, bo może się okazać, że zamówienie nie zostało poprawnie dokończone i nie mamy go w naszym systemie. Warto też sprawdzić czy w adresie dostawy nie wkradł się jakiś błąd. 

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to zadźwoń (732606696) lub napisz do nas (info@modeledo.pl)

Życzymy udanych zakupów :)