+48 732 606 696
info@modeledo.pl
0
Promocja Nowość Bestseller

Dostawa przed świętami

Czy zamówienie dotrze do mnie przed świętami??

To jedno z najczęściej zadawanych pytań naszych klientów. Odpowiadamy: TAK. Ale ważne jest aby nie zwlekać na ostatnią chwilę. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane tego samego lub następnego dnia roboczego. Niestety, czym bliżej świąt tym większe prawdopodobieństwo, że firmy kurierskie będą miały małe opóźnienia związane z większą ilością paczek do dostarczenia.

Produkty ze statusem "w magazynie" / "in stock" mamy w naszym magazynie, więc bardzo szybko możemy je wysłać do klienta co nas wyróżnia wśród konkurencji.

Mimo, że nie mamy stacjonarnego sklepu to umożliwiamy naszym klientom odbór osobisty zamówień w Babicach koło Oświęcimia, więc jeśli masz blisko to możesz wybrać taką właśnie opcję przy składaniu zamówienia (warunek: zamówienie musi być przedpłacone, nie ma możliwości płatności przy odbiorze) - tu znajdziesz szczegóły KLIKNIJ .

Co zrobić żeby szybciej paczka została od nas wysłana? 

1. Wybór kuriera - kurierzy z różnych firm odbierają nasze przesyłki o różnych godzinach. Najwcześniej odbiera paczki firma kurierska InPost, później DPD i najpóźniej DHL - w związku z tym jeśli składasz zamówienie rano (w okresie przedświątecznym mamy na myśli do godz. 10:00)  i chcesz aby tego samego dnia paczka do Ciebie została nadana to lepiej wybierz DHL.

2. Sposób płatności: najlepiej wybrać płatność na konto (jeśli masz konto w banku PKO BP) lub zrób płatność przez Przelewy24 - wtedy już po chwili pieniądze są na naszym koncie i możemy pakować zamówienie. Jeśli masz konto w innym banku to wyślemy paczkę dopiero gdy pieniądze się przeksięgują. Jeśli jednak wolisz płacić kurierowi to wybierz płatność za pobraniem, ale pamiętaj, że takie zamówienia musimy potwierdzić telefonicznie (dotyczy nowych klientów), więc trzeba podać prawidłowy nr telefonu w zamówieniu i odebrać telefon kiedy będziemy dzwonić ;)

3. Doręczenia kurierskie najczęściej są w godz. 8:00 - 16:00, jeśli w tym czasie pracujesz to lepiej jako adres dostawy podaj adres swojej pracy wraz z nazwą (tak aby kurier łatwiej mógł dostarczyć przesyłkę).

Po złożeniu zamówienia zawsze należy sprawdzić czy przyszedł na adres mailowy nasz systemowy mail "potwierdzenie złożenia zamówienia" - jeśli nie to koniecznie trzeba się z nami skontaktować, bo może się okazać, że zamówienie nie zostało poprawnie dokończone i nie mamy go w naszym systemie.

 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to zadźwoń (732606696) lub napisz do nas (info@modeledo.pl)

 

Życzymy udanych zakupów :)