War Thunder - P-47 N and P-51 D - Limited Edition
Italeri - nr. 35102 - scale 1:72
Zestaw z limitowanej edycji - War Thunder - zawiera plastikowe modele 2 samolotów : P-47N oraz P-51D.
Plastikowe modele do sklejania i pomalowania.
Zestaw Italeri 35102 został wykonany w skali 1/72.
W zestawie znajduje się kod bonusowy do gry.
Długość modeli samolotów: 15 i 13,3 cm.
Wymiary opakowania modelu do sklejnaia Italeri 35102:
34,5 x 24 x 4,5 cm
Kilka faktów historycznych:
P-47 N
Opracowany przez North Republic Aviation, główną rolą P-47 Thunderbolt był Bomber Escort, na dużej wysokości "Jug" mógł zmierzyć się z najnowszą wersją Luftwaffe. Projekt miał również obejmować znacznie lepszą ochronę pilota przez zwiększenie zbroi wokół kokpitu, jednak zwiększyło to jego wagę. Był to pierwszy amerykański wojownik, który otrzymał więcej niż standardowe karabiny maszynowe kalibru x6 .50 M2, łącznie 8 razem. P-47N-15 można pod wieloma względami uważać za bardziej wyspecjalizowaną wersję myśliwców serii P-47D, budowaną wyłącznie na potrzeby strategii boomu i powiększania. Kluczową różnicą oddzielającą P-47N od obydwu serii D od innych samolotów w klasyfikacji bitewnej jest jej maksymalna szybkość i zwrotność. graniczący z prędkością nieco poniżej 800 km / godz. oraz z płatowcem, który może go wspierać. To, w połączeniu z 8 wyniszczającymi M2 .50 Browningsami, czyni z niego niezwykle niebezpiecznego i śmiertelnego przeciwnika.
P-51 D
North-American P-51 Mustang był amerykańskim myśliwcem zaprojektowanym na początku 1940 roku i jest uważany za najlepszego amerykańskiego wojownika II wojny światowej. Był szeroko eksportowany do krajów w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej. P-51 uczestniczył w wojnie koreańskiej i innych konfliktach powojennych. Najbardziej znaną wersją Mustanga był P-51D z baldachimem w kształcie łezki. Głównym problemem dla pilotów wcześniejszych wariantów było ogromne martwe pole z tyłu samolotu ze względu na konstrukcję czaszy. Wcześniejsza próba rozwiązania tego problemu była zaprojektowana przez Brytyjczyków maska Malcolma, zainstalowana na wielu P-51B. Poprawiło widoczność do tyłu, ale poszukiwania lepszego rozwiązania były kontynuowane. W styczniu 1943 r. Pułkownik USAAF Mark Bradley, stacjonujący w Wielkiej Brytanii, został wprowadzony do nowego baldachimu "bubble", przeznaczonego do użytku w Spitfire'ach i Tajfunach. Czasza nie miała szkieletu i oferowała prawie 360-stopniową wizję. Lot inauguracyjny nowego P-51D odbył się w Inglewood w Kalifornii 17 listopada 1943 roku.
Your data |
Term: | II wojna światowa |
Assembly: | Model to be glued |
Type: | Plastic model |
Scale: | Skala 1:72 |
Nationality: | USA |
Based on 0 opinions
generally