Trucks and semi-trailers 1:24
Scania R620 Italeri 50th Anniversary in scale 1-24 Italeri 3875
Redukcyjny model samochodu ciężarowego marki Scania R620 z przyczepą do sklejania i pomalowania, model ciężarówki w skali 1/24, Italeri 3875
Index: 3875
EAN: 8001283038751
Manufacturer: Italeri
Status: out of stock, ask about the possibility of ordering
Tego towaru obecnie nie mamy w naszym magazynie
Availability: 0
Tego towaru obecnie nie mamy w naszym magazynie
Availability: 0
78,60 EUR
Model Italeri Scania R620 Italeri 50th Anniversary
UWAGA: ten model nie jest już produkowany.
Samochód ciężarowy marki Scania R620 wraz z przyczepą.
Plastikowy model ciężarówki z naczepą do sklejania i pomalowania.
Klej modelarski oraz farby należy dokupić dodatkowo.
Model Italeri 3875 w skali 1/24.
Długość modelu ciężarówki Scania R620 to ok. 72 cm.
Model samochodu ciężarowego Scania R620 posiada m.in.:
- gumowe opony,
- kalkomanie.
Wymiary opakowania modelu do sklejania Italeri 3875 :
54 x 33 x 13 cm.
Do nakładania kalkomanii polecamy dodatkowo dokupić np:
- płyn na kalki Wamod OD24 oraz płyn pod kalki Wamod OD25,
- płyn do kalkomanii Tamiya 87102 Mark Fit,
- płyn do kalkomanii Tamiya 87135 Mark Fit Strong,
- płyn do kalkomanii Humbrol AC6134 DecalFix.
Kilka faktów:
Scania serii R − wprowadzony do sprzedaży w 2004 roku następca Scania serii 4
Zdobywca tytułu "Truck of the Year: w roku 2004 oraz 2010.
Ciekawostką jest przeniesione górne łóżko, w serii 4 znajdowało się nad przednią szybą. A w serii R przeniesiono na tylną ścianę kabiny. Największa kabina nosi nazwę Topline,która wśród polskich kierowców otrzymała przydomek "wodogłowie" i jest wyższa od standardowej kabiny o 90 cm.
W 2009 roku dokonano modernizacji Scanii. W połowie kwietnia 2010 roku zaprezentowano wersję 730 konną silnika V8 z wtryskiem paliwa w technologii XPi o pojemności 16 litrów spełniającym normę czystości spalin Euro V.
Na bazie silnika zasilanego wysokim ciśnieniem XPI Scania zgodnie z dyrektywą UE o ochronie środowiska wprowadziła silnik o normie emisji spalin Euro 6. Silnik zmodernizowano o filtr DPF (filtr cząstek stałych), układ SCR oraz nowe oprogramowanie jednostki ECU.
Silnik Scania Euro 6 w połączeniu z nowym tempomatem przewidującym jest na chwile obecną najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla firm transportowych.
Your data | |
Assembly: | Model to be glued |
Type: | Plastic model |
Scale: | Skala 1:24 |
Nationality: | Szwecja |
Term: | Współczesność |